Cluth Tassie

~ For English scroll down ~ A Clutch Pooch ~


Hier is ie dan eindelijk het cluth tassie. Het begon allemaal op de laatste Knappe Knoopjes bijeenkomst. Het thema van de avond was ritstasjes maken en je kon kiezen  uit de pennezak vanOon, het piramidetasje van Eloleo of de Clutch van Elisanna en ik heb voor deze laatste gekozen
Here it is my clutch-bag. It all began on the last meeting of the Knappe Knoopjes. The theme was making zipper pooches. We could choose between a pencil case, a pyramid bag, or a clutch. I choose the last one.



Omdat het grootste deel gemaakt werd op de Knappe Knoopjes avond heb ik geen foto’s van de tussenstappen. Het was de eerste maal dat ik een paspel instikte en het beviel heel goed. De rits is nog een andere zaak de basis is er wel maar de afwerking kan beter. Ook ben ik niet overtuigd van mijn stoffenkeuze, de stofjes waren wel voor mekaar gemaakt maar ergens vind ik de binnenkant mooier dan de achterkant, ik had dit misschien beter omgewisseld.
The biggest part of the work was done on the gathering so I have now photo’s in between. I like the way this pooch turned out. My zipper still can use some modification and maybe and I am not convinced about my fabric choice now the inside looks better than the backside,



 Logboek
Patroon :  Cluth Elisanna
Stofjes  :  Rakje gekregen van Catherine of Rubisbleu
Hoeveelheid :  2 keer 40x40cm

7 opmerkingen:

Me zei

wat schattig!

Mira zei

Ziet er super uit!

Pluisje zei

Wat een schoontje!!Daar ga ik mij ook eens aan wagen!!

Martine zei

Heel leuk!

hannah zei

Mooi tasje, prachtige stoffencombinatie zeg. En een paspel valt reuze mee inderdaad. Ik zie daar altijd tegenop maar zodra ik bezig ben zit het er vrij snel in.

Rebecca zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rebecca zei

Wat een prachtig tasje! Mooi stofje ook. Super chique! ♥