Tassen voor "Van Katoen"

~ For English scroll down ~ Bags for "Van Katoen" ~


Al een tijdje wordt er hard gewerkt voor de happening op 14 april voor Van Katoen in Gent. Er lopen verschillende acties, zo kan je jou ontwerpkunsten in de strijd gooien, stoffen en patronen kopen, maar ook werd er gevraagd om mee te helpen om boodschappen tassen te naaien. Deze actie werd natuurlijk ten volle gesteund door de knappe knoopjes. Op de vorige bijeenkomst had ik het patroon overgenomen en de stof geknipt. Nu moest enkel het geheel nog in elkaar gezet worden.
For some time a lot of work has been done for the happening on April 14th for Van katoen in Gent. There was and action to help them sew some pooches, and the Knappe Knoopjes joined this action.



Met een goed patroon kan er natuurlijk niet veel fout gaan en op een gure winterse zondagnamiddag stonden dan ook snel 2 tassen in mekaar. De snit is ideaal voor als kleine boodschappentas. Deze actie is een waar succes er werden al meer dan 550 tassen gemaakt, maar niets let je om er eentje voor jezelf te maken.
The action was a success now wonder because I like these small grocery bags al lot, so may be I will make one for myself some day


Logboek
Patroon : Boodschappentas voor Van Katoen
Stof  :  Gesponsord door en voor Van Katoen

10 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Ze zijn heel mooi geworden! Goed gewerkt!

Pluisje zei

Wat een mooie tassen. Als Van Katoen ze niet wilt, dan wil ik ze wel ;)

Catharina zei

Goed van jou en echt wel mooie tassen!

dominiqueknitting zei

aha, doe jij ook mee? Ikke niet, want ik kan niet naaien, maar ik steun het initiatief natuurlijk... ze zullen blij zijn met je bijdrage, 't is een groot succes, de actie

Mira zei

Mooi mooi! Hier werden er ook al ééntje gemaakt om cadeau te doen ...

yarnlot zei

Echt mooie tassen zijn het!

Dinah zei

Een mooie tas is nooit weg. En beter voor het milieu.
Wie weet ga ik er ook een maken. Mag ik je patroon gebuiken?

groetjes, dinah

mija zei

Het stond op mijn lijstje, maar nu lijkt het dat ze al genoeg tassen hebben. Geen probleem dan maak ik eentje voor mezelf.
In ieder geval de datum 14 april staat genoteerd.
groetjes

hannah zei

Wat leuk om voor dit project tassen te maken. Ze zijn zo te zien goed gelukt!

eloleo zei

Dankjewel Line!